سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ پنج شنبه 10 / 1 / 1391برچسب:الناز حبیبی,عکس های الناز حبیبی,الناز حبیبی, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

Elnaz Habibi 002 عکس های جدید و زیبا از الناز حبیبی

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 10 / 1 / 1391برچسب:یکتا ناصر,عکس های یکتا ناصر,یکتا,ناصر, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

Yekta Naser 007 عکس های یکتا ناصر در جشنواره فجر

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 10 / 1 / 1391برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

Mahtab Keramati 003 عکس های جدید مهتاب کرامتی   اسفند 90

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 10 / 1 / 1391برچسب:عکس های الناز حبیبی,الناز حبیبی,عکس,سینما یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

Elnaz Shakerdoost 001 عکس های دیدنی از الناز شاکر دوست

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 21 / 12 / 1390برچسب:كتايون رياحي به شهرهاي كرمان و بندرعباس سفر كرد, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

كتايون رياحي به شهرهاي كرمان و بندرعباس سفر كرد

نخستين سفر فصلي كتايون رياحي سفير «مهرآفرين» به شهرهاي كرمان و بندرعباس انجام شد. نخستين سفر فصلي كتايون رياحي بازيگر سينما و تلويزيون ايران كه در 10 بهمن 1390 به عنوان "دومين سفير نيكوكاري مهر آفرين" معرفي شده بود؛ انجام شد. وي به همراه جمعي از مسوولان اين موسسه به شهرهاي بندرعباس و كرمان عزيمت كرد و در طول دو روز سفر خود، ضمن آشنايي از نزديك با مشكلات مددجويان تحت پوشش و تعدادي از نيازمندان مناطق محروم اين دو شهر ، هدايا و كمك‌هاي ياوران موسسه نيكوكاري مهرآفرين را شخصا به دست آنها رساند.

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
رضا رويگري به علت ناراحتي قلبي در بخش سي‌سي‌يو بستري شد
رضا رويگري - بازيگر و خواننده - به علت ناراحتي قلبي در بخش سي سي يو يكي از بيمارستان‌هاي تهران بستري شد. مهدي بزرگي - مدير برنامه‌هاي اين هنرمند - اعلام كرد:‌ رضا رويگري صبح روز 18 اسفند، دچار ناراحتي قلبي شده و پس از مراجعه به پزشك در بخش سي سي يو بستري شد. او ادامه داد: به گفته‌ پزشك معالج حال رويگري رو به بهبودي است‌، اما بايد همچنان تحت مراقبت باشد. اين در حالي است كه قرار بود،‌ رضا رويگري به زودي تور كنسرت‌هاي خود را در آلمان آغاز كند.

رضا رويگري متولد 1325 بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون است كه در عرصه موسيقي نيز به فعاليت مي پردازد. رويگري تا كنون در فيلم‌هاي تلويزيوني «به کجا چنين شتابان»، «شکر تلخ»، «مختارنامه»، «سالهاي مشروطه»، «دارا و ندار»، «تاوان»، «ملکوت» و ...به ايفاي نقش پرداخته است. ترانه انقلابي «ايران، ايران» نيز از آثار  رويگري در حوزه موسيقي است.


منبع : ايسنا

DISIGN BY CINEMA1

«جدايي نادر از سيمين» در ابام نوروز از تلويزوين پخش خواهد شد؟

مجري طرح «جدايي نادر از سيمين» درباره‌ي نمايش اين فيلم در تلويزيون گفت: مالك فيلم بانك «پاسارگاد» است كه اين فيلم را تاكنون به تلويزيون نفروخته است. نگار اسكندرفر در پي خبر و طرح بحث احتمال نمايش اين فيلم در ايام نوروز از يكي از شبكه‌هاي سيما با بيان اين مطلب، گفت: از آنجا كه مسؤوليت مالي اين فيلم بر عهده من است اگر قرار باشد فيلم به تلويزيون فروخته شود حتما من در جريان قرار مي‌گيرم، اما فعلا چنين چيزي نبوده است.

وي با اشاره به اينكه بانك پاسارگاد مالك فيلم «جدايي نادر از سيمين» است، افزود: مالك فيلم بايد با اين تصميم موافقت كند اما فعلا ما در جريان چنين چيزي نيستيم.

اين گزارش حاكي از اين است كه اين فيلم تاكنون توسط اداره كل تامين برنامه صداوسيما نيز خريداري نشده و هر گونه مذاكره‌اي در خصوص خريد و پخش اين فيلم از تلويزيون به بازگشت اصغر فرهادي ـ تهيه‌كننده و كارگردان فيلم «جدايي نادر از سيمين» ـ به ايران منوط شده است.

ضمن اينكه اداره كل تامين برنامه خارجي سيما، فيلم «جدايي نادر از سيمين» را در صورت دريافت مجوز از معاونت سيما، خريداري خواهد كرد.


منبع : ايسنا

DISIGN BY CINEMA1
نگارش در تاريخ سه شنبه 21 / 12 / 1390برچسب:پیکر «ستار هریس» در قطعه هنرمندان‌ دفن شد, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

پیکر «ستار هریس» در قطعه هنرمندان‌ دفن شد 

پیکر مرحوم «ستار هریس» بازیگر سینما امروز ساعت 11 از خانه هنرمندان تشییع شده و در قطعه هنرمندان آرام می‌گیرد. همسر زنده‌یاد هریس با اندوهی فراوان گفت: از صبح درگیر کارهای بیمارستان بودیم که به نتیجه رسید و ساعت 11 پیکر آن مرحوم از بیمارستان شهدای تجریش به جلوی درب خانه هنرمندان (ایرانشهر) منتقل و از خانه هنرمندان پیکر ایشان تشییع شد و در قطعه هنرمندان دفن شد.

وی درباره مراسم سوم و ختم آن مرحوم توضیح داد: هنوز برنامه دقیقی برای برگزاری مراسم سوم نداریم اما به‌زودی هماهنگی لازم برای برگزاری این مراسم صورت گرفته و اعلام خواهد شد.

ستار هریس (فيروز) حدود چهار سال به بیماری پارکینسون مبتلا بود. وی علاوه بر حضور در سینما فعالیت ورزشی نیز داشت، او بازی در فیلم‌هایی چون «دو نیمه سیب»، «آبادانی‌ها»، «مرد پنجم»، «شاخ گاو»، «بالاتر از خطر» و «بدل کاران» را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.


منبع : فارس

DISIGN BY CINEMA1
نگارش در تاريخ سه شنبه 21 / 12 / 1390برچسب:«شهید چمران» پس از پنج سال به مرحله پیش‌تولید رسید , توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |
ابراهیم حاتمی‌کیا پروژه سینمایی «شهید چمران» را خرداد ماه سال آینده جلوی دوربین می‌برد. این پروژه بعد از گذشت پنج سال به مرحله پیش‌تولید رسید. قرار بود حسین جعفریان مدیریت فیلمبرداری این اثر را به عهده بگیرد که این همکاری صورت نگرفت.
اواسط سال جاری اعلام شد حاتمی‌کیا دیگر تمایلی به ساخت این فیلم سینمایی ندارد، اما شنیده‌ها حاکی است این کارگردان سینمای جنگ، دوباره تصمیم به ساخت این فیلم سینمایی گرفته است.
پیش از این قرار بود، محمد پیرهادی تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده گیرد. در حال حاضر مهدی کریمی تهیه‌کنندگی پروژه «شهید چمران» را برعهده دارد.

هنوز اسامی بازیگران پروژه «شهید چمران» اعلام نشده است.


منبع : خبرگزاری سینمای ایران

DISIGN BY CINEMA1

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 38 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.