سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir

خلاصه مطلب : مراسم معرفی سفیر جدید مهرآفرین شب گذشته با حضور اهالی سینما و موسیقی کشور در سالن همايش هاي ميلاد محل برگزاری نمایشگاه بین المللی برگزار شد و كتايون رياحي بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان به عنوان سفير جديد مهر آفرين معرفي شد.

عکس و اخبار کامل در ادامه مطلب......

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 14 / 11 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

 

باقی ادامه مطلب...

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...

اولین گزارش تصویری سایت سینمای ما از جلسات پرسش و پاسخ فیلم های سی امین جشنواره فیلم فجر اختصاص به فیلم «تلفن آقای رئیس جمهور» دارد. عکس های سعید عبداللهی را این جا ببینید ...
باقی در ادامه طلب...
DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...

محمدرضا گلزار براي «ساخت ايران» ماهانه 800 ميليون تومان دستمزد مي‌گيرد؟

 

یک روزنامه نوشت که گلزار برای بازی در سریال جدید لطیفی با عنوان 'ساخت ایران' با تهیه کنندگان این پروژه به توافق رسیده و قرار است برای بازی دراین سریال برای یک ماه ،۸۰۰میلیون تومان دریافت کند. یک روزنامه نوشته که گلزار در لبنان جلوی دوربین سومین سریال ویدئویی ایرانی است وهم اکنون گروه سریال سازنده سریال محمد حسین لطیفی در لبنان به سر می برند و قرار است سکانس های مربوط به فرانسه را در محله فرانسوی نشین بیروت بگیرند.

از لغو دستمزد میلیاردی تا اعتراض فرمان آرا و کیانیان

گلزار که علاقه مندان جدی سینما او را با فیلمهایی چون بوتیک و آتش بس بیشتر می پسندند پیش از این اعلام دستمزد یک میلیاردی اش باعث واکنش ها و حواشی بسیاری شده بود به گونه ای که علیرضا سجاد پور در مصاحبه ای از لغو قراردادگلزار خبر داده و نسبت به بساط قراردادهای نجومی درسینمای ایران هشدار داده بود. این اقدام معاونت سینمایی در لغو قرار داد گلزار با واکنش سینماگران مشهوری چون بهمن فرمان آرا، رضا کیانیان، امیر جعفری، مهناز افشار، بهنوش بختیاری، ماهیا پطروسیان و....مواجه شد.

شکست درامتداد شهر، موفق درشش وبش
آخرین فیلمی که در سینماها از محمد رضا گلزار اکران شده فیلم "در امتداد شهر" بوده که از فروش اصلا خوبی برخوردار نشده است. البته آقای گلزار امسال فیلم کمدی "شیش و بش" را بر پرده سینماها داشت که از فروش خوبی برخوردارشد. اما به نظر می رسد فیلم "درامتداد شهر" برای ستاره ای که بسیاری از تهیه کنندگان به پولساز بودن او ایمان دارند یک شکست محسوب شود.

محمد رضا گلزار از بازی در اولین فیلم میلیاردی تاریخ سینما تا دستمزدهای میلیاردی
آقای گلزار درسالهای اخیر بیشتر در تولیدات عامه پسند حضور داشته ودر طول بیش از یک دهه حضور در سینمای ایران ،منتقدان سینما وعلاقه مندان جدی سینما تنها با فیلمهایی چون "بوتیک" ساخته حمید نعمت الله و" آتش بس" ساخته تهمینه میلانی ارتباط خوبی برقرار کرده اند. البته آتش بس فیلمی بود که عملا گلزاررا به یک فوق ستاره تبدیل کرد و درواقع اولین فیلم میلیاردی تاریخ سینمای ایران نیز محسوب می شود . فیلمی که از فیلمهای جریان ساز دهه های اخیر محسوب می شود.

افزایش قیمت دلارو ...

این روزها که اخبار افرایش قیمت دلار برروی همه چیز از دستمزد کی روش (دستمزد کی روش با افزایش قیمت دلار عملا دو برابر شده و باعث بیچاره شدن مسئلان فدراسیون گردیده!) تا قیمت کتاب و کندی اینترنت و... خلاصه همه چیز تاثیر گذاشته به نظر می رسد خبر دستمزد نجومی گلزار خبری قابل توجه باشد. اگر مدتی پیش آقای گلزار برای دو فیلم ویک سریال یک میلیارد می گرفت. حالا برای یک ماه 800میلیون تومان دستمزد قرار است بگیرد. باید دید خبر این روزنامه تایید خواهد شد ویاتکذیب؟


منبع : پارس توريسم

DISIGN BY CINEMA1

«شام ایرانی» از نیمه بهمن در شبكه نمايش خانگي سرو می‌شود

مجموعه «شام ایرانی» با حضور اشکان خطیبی، رامبد جوان، سروش صحت و مهدی پاکدل از نیمه دوم بهمن ماه وارد شبکه نمایش خانگی می شود. قرار بود نام این مجموعه بفرمایید شام ایرانی باشد که به دلیل هم نام بودن با برنامه شبکه ماهواره ای، تغییر پیدا کرد.کارگردان این مجموعه، بیژن بیرنگ است و مجوز انتشار سری اول این مجموعه که شامل 4 قسمت است، صادر شده است.
در سری اول، اشکان خطیبی، رامبد جوان، سروش صحت و مهدی پاکدل حضور دارند که به ترتیب، سی دی های مربوط به حضور مهمانان در منازل این چهره ها وارد بازار خواهد شد. اول سی دی حضور سه بازیگر دیگر در منزل اشکان خطیبی، سپس در منزل رامبد، بعدی پاکدل و در نهایت حضور مهمانان در منزل سروش صحت.
تصویربرداری و تدوین چهار قسمت دیگر از سری دوم با حضور خانمها بهاره رهنما، شقایق دهقان، سحر زکریا و لادن طباطبایی انجام شده و پس از پخش سری اول به بازار خواهد آمد.

تصویربرداری سایر قسمت ها و اخذ مجوز آنها پس از پخش سری اول و دیدن بازتاب ها و استقبال مردم انجام خواهد شد. تهیه کننده و کارگردان کار معتقدند با توجه به استقبال و نظرات مردم باید سری جدید را آغاز کرد و علایق آنها را در نظر گرفت.
سری های جدید محدود به بازیگران نیست و چهره های مطرح سایر عرصه ها نیز در لیست قرار دارند.
تفاوت این مجموعه با مجموعه های خارجی در این است که اولا همه چهره ها سرشناسند، یکدیگر را می شناسند، با هم دوست اند، می دانستند که قرار است در یک گروه باشندو...

برای اولین بار در یک مجموعه ایرانی، به منازل چهره های سرشناس عرصه سینما رفته شده و رفتار واقعی و نوع روابط حاکم بین چهره ها ثبت شده است.

به احتمال خیلی زیاد، به زودی مسابقه پیش بینی سری اول این مجموعه به این صورت برگزار خواهد شد: مخاطبان مجموعه به شماره اس ام اس اعلام شده ، پیش بینی شان از برنده را اعلام می کنند و در قرعه کشی جوایز بزرگ آن شرکت می کنند.


منبع : سينما پرس

DISIGN BY CINEMA1

«قهوه تلخ» تاکنون ۴۲ میلیارد تومان فروش داشته است/ بخشي از جوايز مردمي را هنوز ندادند!

خشایارالوند نویسنده «قهوه تلخ» با انتقاد از اینکه تهیه کننده دستمزدهای عوامل این مجموعه را پرداخت نمی کند در گفت و گو با همشهري جوان در آمد حاصل از فروش این مجموعه را ۴۲ میلیارد تومان عنوان کرده است. بخش هایی از این گفت و گو بدین شرح است:

تاکنون ۴۲ میلیارد تومان از فروش «قهوه تلخ» به دست آمده
تاکنون ۴۲ میلیارد تومان از فروش قهوه تلخ به دست آمده در حالیکه بودجه فرهنگی کشور در سال ۹۰ حدودا ۵۰ میلیارد تومان بوده. خب این رقم ۴۲ میلیارد تومان میزان فروش کل است همه اش که گیر تهیه کننده نمی آید، هزینه های کار خیلی بالا بود. کار باید یک ساله تمام می شد ولی تا اینجایش دو سال و نیم طول کشیده. دستمزدهای سنگین،گروه بزرگ، دکورعظیم،کلا کار گرانی بود.از ۲۵۰۰ تومان برای هر فصل ۷۰۰ تومان را خود مغازه دار برمی دارد،۵۰۰ تومانش برای چاپ و تکثیر خود سی دی است و یک رقمی هم احتمالا کسانی که در پخش و تهیه و توزیع کار هستند برمی دارند.اصلا اگر ۵۰۰ تومان هم از هر سی دی گیر تهیه کننده بیاید رقم بالایی خواهد بود ولی من نمی دانم چرا دستمزدها را ندادند در حالیکه «قهوه تلخ» سودآور بود.

خیلی ها چشم دیدن موفقیت آدم ها را ندارند
وقتی کاری طولانی می شود خیلی ها چشم دیدن موفقیت طولانی مدت آدم ها را ندارند. همه چرتکه دستشان می گیرند که این دو برادر {برادران آقاگلیان} چقدر در حال سودند اینها باعث می شود نقد
های غیر منصفانه منتشر کنند یا کلا کار را بزنند.

تهیه کننده جواب تلفن خود ما را هم نمی دهد
ما یک فصل از زمان حال را کار کردیم و به ارشاد دادیم آنها هم ایراداتی گرفتند و اصلاح کردیم و بعدش دیگر بیرون نیامد!جالب است که تهیه کننده جواب تلفن خود ما را هم نمی دهد؛حتی وقتی زنگ می زنیم برای اطلاع خودمان بپرسیم که چه شد و چه نشد!

جوایز را هم ندادند
یک سری جوایز نقدی وجود داشت که مبلغش هم زیاد نبود مثلا ۱۰-۲۰ هزار تومان. پرداخت این جایزه به عهده یکی از پخش کننده ها بود. یک شرکت پخش مستقل از گروه، قبول کرده بود که جوایز را به مردم پرداخت کند ولی این شرکت با تهیه کننده حرفش می شود و قرار داد به هم می خورد و جوایز را نمی دهد.


منبع : شبکه ایران

DISIGN BY CINEMA1
نگارش در تاريخ شنبه 11 / 11 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

hosein mehri 012 عکس های حسین مهری

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 11 / 11 / 1390برچسب:عکس های بهرام رادان,بهرام رادان,سینما یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

bahram radan 006 عکس های جدید بهرام رادان   بهمن 90

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 11 / 11 / 1390برچسب:عکس های خاطره اسدی,خاطره اسدی,خاطره اسدی,عکس,سینمای یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

Khatereh Asadi 08 عکس های جدید خاطره اسدی

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 38 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.